Poniedziałek, 20 listopada 2017. Imieniny Anatola, Edyty, Rafała

Estetyczny wygląd plus solidne wykonanie

2013-03-20 17:00:55 (ost. akt: 2013-03-20 17:06:48)

Nowością wprowadzoną na rynek przez Koramic jest oryginalna dachówka ceramiczna Alegra.

— Chociaż jest to produkt nowy, już zyskał duże zainteresowanie wśród inwestorów — mówi Miłosz Milewski, właściciel sklepu z pokryciami dachowymi. — Oczywiście nie bez powodu. W porównaniu do innych popularnych dotychczas modeli, nacisk wykonanego z niej pokrycie na mkw. powierzchni dachu jest mniejszy, zużywa się do tego celu mniej sztuk dachówek.

Na pierwszy rzut oka dachówka tej serii nie sprawia wrażenia subtelnych w wykonaniu. Trzymając jedną w ręku, ma się wrażenie masywności. — Powodem jest trochę większy rozmiar tej dachówki — wyjaśnia Miłosz Milewski. — Pojedyncza sztuka z bliska sprawia więc wrażenie toporności. Za to jej urok można w pełni docenić, patrząc na pokryte nią dachy, na których cała kompozycja prezentuje się zawsze efektownie

Nacisk nowej dachówki na mkw. dachu to 40 kg, co stanowi o 10 kg mniej niż przy większości innych modeli. Dzięki temu konstrukcja domu jest mniej obciążona, a tym samym mniej narażona na uszkodzenia i degradację. Jednocześnie właściciele nieruchomości o zaawansowanym wieku będą mieli mniej obaw o stan dachu po zakończeniu prac budowlanych. Ponadto, do pokrycia 1 mkw. Alegrą zużywa się 9 sztuk, zaś w przypadku innych dachówek potrzeba przynajmniej 12-13 sztuk. Te właściwości przekładają się z kolei na ekonomikę pokrycia — mniej elementów oznacza po prostu mniej wydanych pieniędzy.

Produkt łączy w sobie najbardziej popularną w naszym kraju stylizacje wśród ceramicznych dachówek z wysoką jakością technologii wykonania. Głębokie zamki z podwójnym odpływem zapewniają dużą szczelność dachu, a to oznacza, że nadaje się ona nawet na dachy o niewielkim kącie nachylenia, już od 15 stopni.
kb

Źródło: Gazeta Olsztyńska

Komentarze (0)

Dodaj komentarz Odśwież

Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez FB